Heb je een vraag voor ons?
Onze veelgestelde vragen

Betalen kan via een bankoverschrijving of IDeal ( Nederland)

Ja u kunt uw product ook afhalen. 

Adres: Oost-Molendijk 54, 2982 AA Ridderkerk.

Onze openingstijden zijn:

Woensdag    13.30-18.00 uur

Donderdag  13.30-18.00 uur

Vrijdag          13.30-18.00 uur

Zaterdag        9.00-16.00 uur

Voor bestellingen tot een gewicht van 30 kilogram zijn de verzendkosten binnen Nederland € 6,95.

 

Mocht uw bestelling niet compleet zijn verzoeken wij je ons bij voorkeur een e-mail te sturen met een beschrijving van de ontvangen en ontbrekende producten, onder vermelding van het ordernummer.

 

Wanneer u een account aanmaakt worden uw persoonsgegevens opgenomen in het klantenbestand van Dierenvoerwinkel. De gegevens worden in het kader van een verantwoord klantenbeheer alleen gebruikt voor interne doeleinden en de automatische verwerking van bestellingen. Ons systeem is beveiligd volgens de hoogste standaarden. Wij verstrekken absoluut geen gegevens aan derden.

Als u uw bestelling na 4 werkdagen of langer, na verzending door ons, nog niet heeft ontvangen, neem dan gerust contact met ons op. Wij nemen dan contact voor u op met de vervoerder. U kunt Dierenvoerwinkel bellen op 078-6812155 tijdens de openingstijden van de winkel of ons een mailtje sturen: info@dierenvoerwinkel.nl

Wij leveren op dit moment alleen in Nederland.

Bij betaling met iDEAL versturen het pakketje dezelfde of de volgende dag. Als je betaalt via directe bankoverschrijving, wachten we eerst tot het geld op onze rekening staat

Uiteraard is dat geen probleem,  u kunt vrijblijvend contact met ons opnemen. 

De verzendkosten zullen bij grotere aantallen uiteraard lager uitvallen of  zelfs gratis zijn.

Nee u hoeft geen account aan te maken om bij ons te bestellen. Voordeel van een account aanmaken is dat uw niet opnieuw uw gegevens hoeft invoeren en een herhaalbestelling kunt doen uit uw bestelgeschiedenis. Zo heeft u in één klik uw favoriete producten bij de hand.

Mocht het onverhoopt zo zijn dat u een verkeerd product hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Wanneer u een ander product heeft ontvangen, dan u heeft besteld, dan zullen de verzendkosten worden vergoed. In het geval dat u zelf het verkeerde artikel heeft besteld en wilt retourneren, betaalt u wel de verzendkosten van het retourneren.

Neem contact met ons op via mail info@dierenvoerwinkel.nl

Wij streven er naar u binnen 1 werkdag te beantwoorden.