Heb je een vraag voor ons?
Onze veelgestelde vragen

Betalen kan via een bankoverschrijving of IDeal ( Nederland)

Ja u kunt uw product ook afhalen. 

Adres: H. Prinsenweg 17, 9541 XH Vlagtwedde

Onze afhaaldag is woensdag tussen 14.00 en 17.30 uur

 

Verzendkosten:

0-22 kilo - € 5.95

22-44 kilo - € 11.90

44-66 kilo - € 17.85

66-88 kilo - € 23.80

88-110 kilo - € 28.75

110-132 kilo - € 34.70

132-154 kilo - € 39.65

154-176 kilo - € 45.00

176-1980 kilo - € 51.25

198-1000 kilo € 52.50

Uitgezonderd producten die door hun omvang niet tot 1 pakket gebundeld kunnen worden zoals een baal hooi of stro.

 

Mocht uw bestelling niet compleet zijn verzoeken wij u ons bij voorkeur een e-mail te sturen naar info@dierenvoerwinkel.nl met een beschrijving van de ontvangen en ontbrekende producten, onder vermelding van het ordernummer.

 

Wanneer u een account aanmaakt worden uw persoonsgegevens opgenomen in het klantenbestand van Dierenvoerwinkel. De gegevens worden in het kader van een verantwoord klantenbeheer alleen gebruikt voor interne doeleinden en de automatische verwerking van bestellingen. Ons systeem is beveiligd volgens de hoogste standaarden. Wij verstrekken absoluut geen gegevens aan derden.

Als de bestelling na 4 werkdagen of langer, na verzending door ons, nog niet heeft ontvangen, neem dan gerust contact met ons op. Wij nemen dan contact voor u op met de vervoerder. U kunt Dierenvoerwinkel  een mailtje sturen: info@dierenvoerwinkel.nl

Wij leveren op dit moment alleen in Nederland.

Na betaling met iDEAL versturen wij het pakketje dezelfde of de volgende dag. Als u betaalt via directe bankoverschrijving wordt het pakket verstuurd zodra het op onze rekening staat.

Uiteraard is dat geen probleem,  u kunt vrijblijvend contact met ons opnemen via info@dierenvoerwinkel.nl

De verzendkosten zullen bij grotere aantallen uiteraard lager uitvallen of  zelfs gratis zijn.

Nee u hoeft geen account aan te maken om bij ons te bestellen. Voordeel van een account aanmaken is dat u niet opnieuw uw gegevens hoeft invoeren en een herhaalbestelling kunt doen uit uw bestelgeschiedenis. Zo heeft u in één klik uw favoriete producten bij de hand.

Mocht het onverhoopt zo zijn dat u een verkeerd product hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Wanneer u een ander product heeft ontvangen, dan u heeft besteld, dan zullen de verzendkosten worden vergoed. In het geval dat u zelf het verkeerde artikel heeft besteld en wilt retourneren, betaalt u wel de verzendkosten van het retourneren.

Neem contact met ons op via mail info@dierenvoerwinkel.nl

Wij streven er naar  binnen 1 werkdag te antwoorden.